perginya dia buat selama-lamanya....

Thursday, November 4, 2010

lama dh x tulis blog.....mybe sbb kekangan masa....masa sgt mencemburui aku..hahaa...
aku rindula ngan nenek aku....sgt2 rindu....plg terkilan hr kegembiraan aku adalah hr dia pg buat selama-lamanya....plg sedih konvo aku x sp2 tgk....lonely seperti biasa...kwn2 semua sibuk sbb aku x jangka mk ayh aku x leh dtg n aku bgtau last minit kat mmbr2 so dorang ade plan lain....aku fhm keadaan mk ayh aku....tp tima kasih jgk mak ayh aku dtg jgk walaupun x sempat tgk aku menggenggam ijazah di ats pentas....mk ayh dtg bila semua dh blk....sedihnya bila aku ingat blk cerita ni....ms tu aku blh tahan lg air mata aku dr jatuh dan plg aku xtahan bila mak as peluk aku seerat2nya.....bygkan lps kluar dewan semua peluk mak sendiri aku peluk mak orang....ya allah....tuhan je yg tahu sedihnya...tp nsb baik aku x nangis dpn mak as...kalu x malunya....tp aku x leh lupa....tu yg membuat azam aku utk smbung blaja bila ade rezeki lg....aku x leh tgk gmbr konvo, kalu tgk gmbr konvo aku or sp2 ke automatik aku akan rs sedih....plg aku terkilan aku x dpt tgk nenek aku buat kali terakhir....walaupun sblm aku g melaka aku smpat tgk n minta maaf ngan dia.....plg terasa sekali bila raya aidilfitri tanpa nenek....ms tula air mata jatuh akhirnya.....dia suka peluk aku banding ngan cucu2 lain....ya allah kuatkan diri aku..mula2 ms hilang beliau aku x rs lg tp bila dh lama2 br aku rasa....tp allah lbh sayangkan nya...


al-fatihah utk nenek aku....



nmpk ceria tp di dlm hati aku hanya tuhan saja yg tahu....

0 comments: