sem baru

Sunday, July 26, 2009

dah lama aku x tulis blog ni......bz kot...(bz la sgt) ....
akhirnye aku kembali kpd dunia blaja aku yg aku rindukan ms praktikal dulu....
mmg dunia blaja lg seronok dr dunia pekerjaan....
aku x nafikan ....
thn ni la penentu aku berjaya or x?
aku berazam utk lebih bersungguh2 dlm 2 semester ni....
azam sem baru( poyo jer....mula2 jer....)lama nanti mmmm.....fhm2 jela.....
nasib baik tajuk psm aku, aku minat.....
bertajuk toilet wheelchair......mesti korang membayangkan toilet bowl tu combine sekali ngan wheelchair tp sbnrnya tidak sma sekali....
tengokla akhir sem nanti design dia mcm mana aku buat...
aku pun x fikir lg....
excited jgk.....tp chuaks sbnrnye.....hhehhee....
ni la mula2 gmbran wheelchair yg asal
yg akan bertukar menjadi transfomer awl sem dpn....
insyallah design ni korang akan suka....

2 comments:

ajim said...

mak aikh, transformer hah..
haha

semut said...

hahha....ko jgn gelak ajim....hahah..
aku pun rs nk tergelak...