mlm yg terang....

Wednesday, May 6, 2009

tah....kenapa..mlm ni aku rs mcm nk nangis....tp x tahu kenapa....
perut sakit kena terajang ngan abg aku padahal benda kecik je....mcm sial....mentang2 dia kuat sbb dia lelaki....
dia bising2 x pe....aku bising x bleh...ckp x serupa bikin......tu pun nk sepak2 aku.....
mulut mcm cipan....
x pe2 tuhan tu maha adil....aku x dpt bls....tuhan akan balas balik kat dia st hari nanti....
sabo tu separuh dari iman....
kadang2 aku teringin sgt nk ade adik pompuan....sunyi sgt.....
nk luah masalah kat adik pompuan tp aku x de adik pompuan........
sunyi2 nyer....nk tido x leh tido.....
mlm yg murung.....
semurung hatiku.....
hatiku kesedihan....
perut sakit....
tp kalu diikutkan byk lg kehidupan org kat luar sana yg lg teruk....
kadang2 x de tempat nk berteduh n makan......
kita ni kira bertuah, dpt blaja, mkn, n tempat tinggal.....

0 comments: