gembira+sedih = suka -suki

Sunday, June 6, 2010

pejam celik pejam celik dah 4 tahun dh.....rs mcm br smlm je masuk utem.... mcm x sangka je dh abis degree.....gembira mmg x yah ckpla....lps dah azab blaja....mslh lain pula timbul iaitu alam pekerjaan...hehehe....ap2 pun nk ckp jgk merdeka.....yeay.....seronoknye....... ap2 pun kenangan bersama bmcd mmg best....mmg aku x kan lupakan kenangan ngan korang semua.....plg aku x leh lupa ms percutian ke perhentian....mmg best....lps ni semua buat haluan masing2....ak rs lps ni kita reunion kat perhentianla syok sikit...hehehe.... thn 4 la plg seksa aku rs sbb dgn projek akhir, tensen nye x yah la ckpla.....ms ni la rsnya ssh btol nk dptkan degree.....tp thn 4 jgk la plg manis....mcm2 hal berlaku....hehehee.....ms nila tahu mn kwn n mana musuh...ap2 pun semua pengajaran di ms hadapan....manusia mmg x leh dipercayai....allah la tmpt kita mengadu dan berserah segala2nya.....dia tahu segala-galanya.....n st lg kita x leh sangka buruk sblm mengenali seseorang.....ap aku merepek ni....hehee.... lastly, harap korang enjoy tgk video bwh ni....kenangan bersama kwn bmcd 2006-2010...korang mmg best.....


aku dh dpt hobi br skrg.....hehehe.....sementara bosan tnggu keje ni......aku dh jatuh cinta dgn benda ni....hehehe....i'm lovin it....hehehhe....dh mcm trademark mcd pulak...hahahha....



3 comments:

nara said...

weeee~ jom g JJ~ :p

semut said...

jom....tp x best la jln x de duit....bila?

lala seyons said...

dasuki, nk gak wat blog chantek2..
sila ajar sy..haih~